畢業歌曲《友情無價》~~陳嘉唯《半罐可樂》

 

 

 

陳嘉唯 - 半罐可樂

作詞:姜憶萱&劉偉恩 作曲:Lim Chang Jung&賴正芬

編曲:Terence Teorap:陳嘉唯原詞曲:Lim Chang Jung



當我唱起這首歌來 心跳加快 興奮的感動 一直存在

我並沒有離開 不會忘記 你還在等待 我們一起的未來

Rap:

Reminiscing memories I just can』t seem to quit laughin』

Dissin』 and ditchin』 getting caught cheatin』

And then we still be chillin』 Us living in only our world

Cuz that』s all we could afford everyday a different way

We looked at life more than words could say Growing up I won』t forget

Cuz those…. Were the days

我的夢always有你陪伴 多年後還要聚在一塊

再像現在把一罐可樂打開 一人喝一半永遠不分散

也許難免會有失敗 就算我們不是他們想的number one

世界每天更改 不想後悔 青春多短暫 I wanna only in my way

Rap:

Going on our separate ways We』ve never seen our future

Until now letting me go And left our past inside the soul

跟著我 Cuz all of my feeling are in words and harmonies

So deep inside A tune that』ll remember us by You』d be feeling fine.

This song of mine Hoping we could turn back time

新的世界等我發現 在我心裡 其實你還是在第一位

好朋友分享空位 前後左右 笑聲多熱烈

I wish our dreams come true 等 總有一天 會有我們 要的世界

用半罐可樂 分享感覺 只有你能瞭解 一起迎接 我們的世界

當我唱起這首歌來 心跳加快 興奮的感動 一直存在

我並沒有離開 不會忘記 你還在等待 我們一起的未來

arrow
arrow
    全站熱搜

    besomebody 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()