鼓勵歌曲《keep walking》潘瑋柏 Will Pan《Moonlight》 (feat. 袁婭維 TIA RAY) 

潘瑋柏 Will Pan - Moonlight (feat. TIA RAY 袁婭維) (English Ver.)

 

 

*數位線上聽:https://WillPan.lnk.to/MoonlightAY

-- 初生伴隨毀滅 毀滅造就初生 是過去、是現在、也是未來 月光下初生的新人類 是新希望的起始 也是舊世界的終末⋯ 你我都是月光下的創使者 --

相關專輯:博客來

 

[歌詞]

Moonlight (feat. TIA RAY 袁婭維)

演唱:潘瑋柏

詞/曲:潘瑋柏/Sibel Redzep/Dashawn White/Chaz Jackson

 

This is everything I wanted

Do it one more time

Gota give it up all night

Give it up all night

See the stars under the moonlight

Do it one more time

Gota give it up all night

Give it up all night

 

I don’t ever stare into the sunlight

Bossin up I’m about to take flight

I’m feeling like a champ under da strange times

Rollie on my wrist shout out to big time

 

Mama told me don’t take no for an answer I didn’t

Its new commas every time I deposit the digits

Mama look at what we got, we finally did it

You can’t tell me that we not, this gotta be living

 

And everything I do I wanna put a shine on it

Make or miss win or lose I put my name on it

Raise your hands up let it reach for the sky

I know that everything will be alright

 

We went from eating ramen noodles now its steak knives

Private planes runways to the westside

Bossin up I’m about to take flight

All gas no brake lights

 

Mama told me don’t be trippin over haters hatin

Its love and peace and respect, the motto all we chasin

Mama told me wipe your face up when dem tears be fallin

You know I always light it up, this gota be living

 

And everything I do I wanna put a shine on it

Make or miss win or lose I put my name on it

Raise your hands up let it reach for the sky

I know that everything will be alright

 

這一刻就是我想要的

Do it one more time

今夜釋放我們的所有

釋放給夜空

看著月光下的星空

Do it one more time

今夜釋放我們的所有

釋放給夜空

 

我從來不抬頭直視太陽

因為總是專注掌控一切 準備啟航

不管面對任何詭譎的局勢 我都像個冠軍

手上的Rolex證明我是個大人物

 

媽媽說過別對任何問題輕易說不

全力血拼 看著存摺數字又增加了逗點

媽媽 請妳見證我的出息 我們做到了

不接受任何質疑 因為我成功活出人生

 

我的每一步都要它發光發熱

成功失敗 贏或輸 刻上我的名字背書

高舉雙手 伸向天空

這一切 都會be alright

 

曾經三餐泡麵 現在能品嚐人生滋味

私人飛機 一路飛向西岸

看著我大動作的起飛

催起油 跟不上我的尾燈

 

媽媽說過別在乎嫉妒和酸民

愛 和平 尊重 才是人生座右銘

媽媽說過抹去淚水別讓它輕易流下

我總是帶著笑容突破 因為我成功活出人生

 

我的每一步就讓它發光發熱

成功失敗 贏或輸 刻上我的名字背書

高舉雙手 伸向天空

這一切 都會be alright


 

 

潘瑋柏 Will Pan - Moonlight (feat.TIA RAY袁婭維)【MV拍攝花絮 / Behind the scenes】

 

超有正能量的一首歌,

喜歡~

arrow
arrow

    besomebody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()