新年歌曲《Happy New Year》~~劉德華/Andy Lau《恭喜發財/Gong Xi Fa Cai》

 

劉德華真的是越來越帥^^

散發出熟男魅力,

之前看金曲獎扶老婆婆的新聞,

更是每個人的楷模、表率,

令人更喜歡他~~

[相關]

劉德華 / unforgettable concert 2010 (香港原裝進口) (藍光BD)(購買專輯,請點)

劉德華出道30個周年 一個絕對Unforgettable的演唱會 
視聽全震撼

[歌詞]

恭喜發財(恭喜發財 Gong Xi Fa Cai )
作詞:劉德華/李安修 作曲:陳德建

我恭喜你發財
我恭喜你精彩
最好的請過來
不好的請走開
禮多人不怪

我祝滿天下的女孩
嫁一個好男孩
兩小口永遠在一塊
我祝滿天下的小孩
聰明勝過秀才
智商充滿你腦袋

我祝尊敬的奶奶
三十六圈的比賽
氣不喘面容不改 
我祝三叔公的買賣
生意揚名四海財運亨通住豪宅
大搖大擺
樂天替你消災
恭喜發財 要喊得夠豪邁

恭喜發財
我恭喜你發財(我恭喜恭喜你發財)
我恭喜你精彩(恭喜恭喜你精彩)
最好的請過來
不好的請走開
禮多人不怪

我祝大家笑口常開
用心把愛去灌溉 
明天呀我們更厲害
我祝在世界的舞台
跑得比那黑人更快
歲歲年年出人才 
大搖大擺
樂天替你消災
恭喜發財
要喊得夠豪邁

我恭喜你發財(恭喜恭喜你發財)
我恭喜你精彩(恭喜恭喜你精彩)
最好的請過來
不好的請走開
禮多人不怪

再來
我恭喜你發財
我恭喜你精彩
最好的請過來
不好的請走開
禮多人不怪
恭喜發財

********************
May you come into a good fortune (Gong Xi Fa Cai)
Lyrics:Andy Lau/Li Xiu melody:Chen Jian 


I congratulate you make a fortune 
I congratulate you are excellent 
The best comes please 
The worst go away please
Courtesy costs nothing

I wish all the world's girls 
can marry good boys 
The couples will be together

I wish all the world's children
Smarter than scholar 
their intelligences are better than scholars 
IQ is full of your head

I wish dear grandma
36 laps' race 
Breathing is not heavily ;face is not changed 
I wish a good business for third granduncle 
famous business around the world, fortunes find their way to you and living mansion 
Walk swinging

Lotte for you misfortunes 
Gong Xi Fa Cai
calling with boldly

Gong Xi Fa Cai

I congratulate you make a fortune 
I congratulate you are excellent 
The best comes please 
The worst go away please
Courtesy costs nothing

I wish everybody smiles all the time
Nurturing love with your heart 
I wish all arenas in the world 
Tomorrow, we'll more remarkable 
Running faster then that blacks
Each annual talent makes talents 
Walk swinging 
Lotte for you misfortunes
Gong Xi Fa Cai
calling with boldly

I congratulate you a fortune 
I congratulate you are excellent
Requests from the best 
best comes pleaseT
The worst go away please
Courtesy costs nothing

Again...
I congratulate you a fortune 
I congratulate you best 
I congratulate you make a fortune 
I congratulate you are excellent 
The best comes please 
The worst go away please
Courtesy costs nothing
Gong Xi Fa Cai 



arrow
arrow
    全站熱搜

    besomebody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()