親情歌曲《無私的愛》~~麥莉.希拉/Miley Cyrus 《Butterfly Fly Away》(孟漢娜電影版麥莉父女合唱)~~父親節歌曲

 

 

 

 

[專輯]

孟漢娜 電影版 DVD(立即前往博客來,請點)

 


電影原聲帶 / 孟漢娜 (電影版)(立即前往博客來,請點)

 

 


麥莉 / 活得精采【迷你專輯】(立即前往博客來,請點)

 

[歌詞]

 

You tuck me in,turn out the light
Left me safe and sound at night
Little girls depend on things like that

你送我上床,幫我關燈

讓我在夜裡安眠入睡

小女孩都需要那樣的呵護

 

Brushed my teeth and combed my hair
Had to drive me everywhere
You were always there when I looked back

幫我刷牙,幫我梳頭

開車載我到處跑

需要你的時候,你永遠都在

 

You had to do it all alone
Make a living,make a home
Must have been as hard as it could be

所有一切由你扛

又要賺錢,又要養家

一路走來,想必艱辛不已

 

And when I couldn't sleep at night
Scared things wouldn't turn out right
You would hold my hand and sing to me

當我夜裡睡不著時……

心裡害怕,不敢關燈

你總會握著我的手,唱歌給我聽

 

Caterpillar in the tree
How you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream

樹上的毛毛蟲

你幻想自己將成為何種模樣

不能太天馬行空,但妳永遠都可以作夢

 

Wish you may and wish you might
轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
Don't you worry,hold on tight
I promise you there will come a day
Butterfly fly away

盡情地編織夢想

別擔心,堅定信念

我保證那天一定會到來

 

Butterfly fly away(Butterfly fly away)
Got your wings,now you can't stay
Take those dreams and make them all come true

蝴蝶兒,飛走吧

妳已長出蝶翼,妳不能再留下來

帶著那些夢想,讓夢想成真


Butterfly,Butterfly,Butterfly
Butterfly fly away
Butterfly fly away
Butterfly fly away

蝴蝶兒,蝴蝶兒蝴蝶兒

蝴蝶兒,飛走吧

蝴蝶兒,飛走吧

蝴蝶兒,飛走吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    besomebody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()