親情歌曲《無私的愛》~~Soler《媽媽再見/Hey Ma》(電影【我的小小鋼琴家】中文主題曲)

 

 

中文

 

英文

[專輯]

 SOLER / SOLER《X2》

SOLER / SOLER《X2》

我的小小鋼琴家 DVD

我的小小鋼琴家 DVD

[歌詞]

中文:

電影【我的小小鋼琴家】中文主題曲

Hey
好久不見
我在懸崖中回來
我都快分不清黑白
可是我終於學會了愛

那天我緊握拳頭
想要捉緊這一切
幸運我受過傷害
我終於學會放開

我還是我沒有變過
所以說沒走錯
我還是我
依然守著承諾


Hey
願你明白
我現在又要離開
去追逐我的未來
轉載來自 Mojim.com 魔鏡歌詞網

我還是我沒有變過
所以說沒走錯
我還是我
依然守著承諾


我擁有你給我的愛
你放手所以我會愛
我擁有你給我的愛
你放手所以我會愛

我還是我沒有變過
所以說沒走錯
我還是我
依然守著承諾

Hey

好久不見

英文:

Lyrics:Soler Music:Soler/Peter Gorton
Arranger:Soler/Peter Gorton/Daniele Bao/Skot Suyama

Hey ma
I'm home again
I've had such a crazy life
And now I can't tell wrong from right
But I won't give up without a fight

Hey Ma
I'm a weary soul
How was I supposed to know
That the world would be so cold?
All I've learned is to let go

Will I ever find my way back to where I was before?
转载来自 ※Mojim.com 魔镜歌词网
Will I ever find my way back again?

Hey ma
I'm off again
I's so hard to be a man
But I'm sure you'll understand

Will I ever find my way back to where I was before?
Will I ever find my way back again?

In the end only love remains...

Hey ma
I'm home again

arrow
arrow
    全站熱搜

    besomebody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()